zaterdag 5 november 2011

TAG: 4 things..

Ik was al een tijdje opzoek naar een leuke tag, maar was het eigenlijk alweer vergeten.
Laatst keek ik naar oude artikeltjes van madamlotte.nl en vond ik een tag waardoor jullie weer wat meer van mij te weten komen. Ook is deze tag gemakkelijk te doen en zou ik het heel leuk vinden als jullie 'm ook invullen.
4 things in my bag
  • Agenda
  • Fiestslampje
  • Pepermuntjes
  • fluor keycoard met huis&kleussleutel (anders raak ik hem gegarandeerd kwijt)
4 things found in my office desk drawer
(deze spulletjes komen echt uit mijn rommel la, dus heel random)
  •  Fotolijstjes
  • Stickervelletje
  • Geodriekhoek
  • Diddl boekenleger , what?
4 favorite things in my room
  • Camera
  • Bed
  • Tijdschriften verzameling
  • Make-up kastje
4 things I always wanted to do
  • Een paar minuten gratis shoppen bij een winkel
  • Een taart gevecht houden met een vriendin
  • Een eigen huis hebben
  • Zoveel mogelijk leuke feestjes geven
4 things i'm currently into
  • Dansen
  • Zingen
  • Bloggen
  • gezellig samen met mensen zijn
4 things I bet you didn't know about me
  • In groep zeven heb ik samen met een vriendin een talentenjacht gewonnen
  • In groep 4 heb ik mijn haar bruin laten verven door mijn moeder
  • Ik zeg altijd diemblad in plaats van dienblad
  • Ik ben bang voor kikkers
4 songs I can't get out of my head
  • Someone like you - Adele
  • Bubblegum - Bazooka, ik hoorde 'm laatst weer en de hele dag had ik 'm in mijn hoofd
  • TGIF- Katy Perry, ook als ik deze ergens hoor zing ik 'm zo vaak
  • Moves like Jagger - Maroon 5 & Christina Aguilera
Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden, heb je vragen over één van mijn antwoorden stel ze dan bij de comments,
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten