dinsdag 1 november 2011

Being grateful

Soms heb je zo'n moment dat het niet allemaal even lekker gaat, of zo'n moment dat je het heel druk hebt.
Gister bedacht ik bij mezelf dat we eigenlijk veel dankbaarder moeten zijn voor de dingen die we wel allemaal hebben. We hebben een dak boven ons hoofd, een familie, we kunnen naar school en zo kan ik nog wel even door gaan. Natuurlijk hebben we allemaal wel eens een dag dat alles lijkt tegen te zitten of momenten waarop het echt niet lekker loopt. Gelukkig maar hebben we ook heel veel blije en fijne momenten die voor een ander misschien veel minder gewoon zijn. Ik denk dat we doordat dingen zo gewoon zijn geworden we gauw vergeten hoe speciaal ze kunnen zijn voor andere mensen.
Vandaag zocht ik op de inspiratiesite weheartit.com naar plaatjes met de tag 'grateful'. Hierdoor kwam ik op een tumblr die helemaal in het teken staat van dankbaar zijn. Er zijn echt ontzettend veel dingen waar je dankbaar voor mag zijn en ik wil in dit artikel jullie foto's laten zien waarvoor ik dankbaar ben.
Ik hoop dat jullie door dit artikel ook weer even bij stilstaan bij alle dingen die wij wel hebben.
Ook meteen weer een inspiratiepost, eigenlijk op twee manieren
BE GRATEFUL








2 opmerkingen: