zondag 23 oktober 2011

Review: Deo Invisible black&white Nivea




Deze deo zou volgens Nivea moeten zorgen voor 48 uur bescherming tegen transpiratie en voorkomt witte vlekken op zwarte kleding en gele vlekken op witte kleding.
Vandaag mijn mening
Geur: De geur van een deo vind ik erg belangrijk.Je wilt natuurlijk zo fris mogelijk ruiken.
Deze deo ruikt erg fris. Hij ruikt een beetje naar bloemen, maar het is zeker geen zoete bloemen geur.
De geur blijft ontzettend lang hangen en zorgt zeker voor een fijn en fris gevoel.

Verpakking: Op de voorkant van de deo zie jed en naam Nivea duidelijk waaronder een wit vlak en een zwart vlak. Deze vlakken laten al duidelijk zien waar deze deo speciaal voor is gemaakt.
Het wit en zwart staat erg 'classy', maar door de roze dop en letters wordt het een stuk liever en meisjesachtiger.
Gebruik en werking: De deo spuit erg gemakkelijk, maar wanneer ik mijn arm naar beneden deed ontstaat
er al gauw een witte vlek. Misschien ligt het wel aan mij en moet ik wat langer wachten voordat ik mijn arm naar beneden doe.
Maar goed, toen ik dit zag was ik er een beetje bang voor dat er ook een witte vlek zou ontstaan op mijn zwarte T-shirt. En laat dat nou niet zijn waar deze deo tegen bestand zou zijn.
Gelukkig kon ik geen witte vlekken vinden.
De deo geeft dus geen vlekken af en beschermt tegen transpireren.
Naar mijn menig doet de deo heel goed zijn werk.
Ik vind het zeker een fijn deo van Nivea.
Ik had een kleine variant gekregen, de adviesprijs van een  normale bus is 3,79.
Dit vind ik best duur,maar met de mini kan ik nog wel even vooruit!
De deo is al even op de markt, maar ik wilde toch mij mening met jullie delen.

Hebben jullie nog favoriete producten van Nivea, of favoriete deo's ?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten