vrijdag 2 september 2011

The daily school life


Donderdag 1 september.
Op donderdag 1 september had ik met de hele HAVO-4 afdeling een startdag.
Wat ik eerst heel raar vond klinken. Een startdag terwijl je al meer dan een week bezig bent met huiswerk maken,vroeg opstaan en heel veel traplopen?
We begonnen de dag met een ontbijt. Gezellig op school ontbijten. Klinkt dat raar?
Ik vind van wel. Er waren verschillende soorten bolletjes die je zelf kon smeren en melk,joghurtdrink,thee,koffie noem maar op.
Na het onbijten kregen we te horen wat we gingen doen.
Als eerste kregen we in vijf verschillende lokalen over verschillende onderwerpen informatie.
Dit vond ik,en vele anderen,nogal saai!
Na de pauze werden we opgedeeld in twee groepen. De ene groep begon met een sportactiviteit en de andere met een kunstactiviteit. Ik begon met de sport activiteit. Eenmal op het veld aangekomen waren er allemaal kleine spelletjes die we gingen spelen. Deze spelletjes waren bedoelt om goed met elkaar samen te werken,maar het was allemaal we wat kinderachtig. De kunstactiviteit vond ik veel leuker.
Er werd al gezegd dat we zouden gaan salsadansen,maar niemand wist het echt zeker. Zouden we dit écht gaan doen. En,Ja hoor we gingen salsadansen. De jongens vonden dit volgens mij niet leuk,maar ik en andere meiden vonden het best leuk!
Dit komt ook wel omdat ik sowieso heel erg houd van dansen.
Na de kunst-en sportactiviteiten werd de dag even doorgesproken met je mentor,maar het was nog niet voorbij.
Om de dag gezellig aftesluiten gingen we met de hele HAVO-4 barbecuen.
Dit was echt heel gezellig. Er waren vier barbecues met heel veel jongens er om heen. Hoe typisch?!
Ook waren er lekkere salades en was het weer ook heel lekker.
Het was een hele lange dag,maar wel heel gezellig
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten