dinsdag 30 augustus 2011

What changed this month and what do you hope will happen next month

De laatse 30 day challenge. En één ding weet ik wel,ik denk dat er niet heel veel vaker meer een 30 day challenge komt. Het is namelijk best lastig om bij te houden en sommige vragen waren echt heel lastig.
Maar de laatste vraag is net zo belangrijk als alle andere dus hier mijn antwoord:
Wat er veranderd is deze maand is dat ik nu weer op school zit en dat ik nu opeens een stuk volwassener zal moeten worden,ik zit nu in de bovenbouw en er word meer van mij verwacht.
Zo'n grote verandering heb ik daar nog niet van gezien,ik ben nog maar net begonnen,toch heb dit al wel heel vaak gehoord.
Wat ook veranderd is is dat ik nu een paar standaard blogs heb waar ik eigenlijk elke dag wel even op kijk.
Misschien niet heel belangrijk,maar het maakt wel een verschil.
Ik hoop dat ik aankomende maand meer te weten kom over de kinderen waar ik nu bij in de klas zit. Ik heb eigenlijk nog haast niet met kinderen gesproken die ik nog niet ken en ik zit toch een heel jaar bij ze dan is het wel zo handig om ze te leren kennen.

Is er bij jullie een duidelijke verandering deze maand?. Vonden jullie het leuk om deze 30 day challenge te lezen? Laat het me weten!

xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten