donderdag 11 augustus 2011

Discuss how it is to be single -- 30 day challenge



Single life!,
Yes or no?
Yes and no,dat is het voor mij in ieder geval.
Eerst maar de voordelen:
- je bent vrij!
-je hoeft geen rekening te houden met een jongen als je dingen wilt doen
- je kan naar iedereen die je ziet gluren en meteen keuren...
- je kan laten zien dat je onafhankelijk bent.
Nu de nadelen.
- je kan niet even lekker tegen iemand aan gaan zitten en romantisch doen
- Je hebt geen jongen binnen "hand bereik" die kan zorgen dat die irritante jongens weg gaan.
- niet iemand die je warm kan houden.
Zo zijn er nog veel meer van allebei,maar nu hoe ik het zie.
Ik ben dus single,ik vind het meestal heel fijn dat ik single ben en kan doen wat ik wil.
Af en toe wil ik juist weer heel graag een vriendje hebben,gewoon met wie je lekker romantisch kan doen en iemand die je stevig knuffelt . Bij mij is het dus echt heel wisselvallig. Vaak is het ook zo dat als ik een vriendje heb ik al gauw weer single wil zijn omdat ik me heel gauw verantwoordelijk ga voelen voor mijn vriendje. Als hij iets apart doet dan heb ik het gevoel dat mensen naar mij kijken van 'het is jouw vriendje dus waarom doet hij zo?!'
Ik vind het leuk om aandacht te hebben van jongens. Het gebeurt niet vaak,maar het geeft toch een beetje zelfvertrouwen
Wat vinden jullie Happy single of verkering?
Ik ben benieuwd
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten