zondag 21 augustus 2011

The daily school life

Het gaat weer beginnen: School. Ik heb echt al genoeg geklaag gelezen. Morgen moet ik mijn rooster ophalen en dan dinsdag écht beginnen. Heerlijke weken zomervakantie gehad en nu weer een jaar werken.
Op een normale schooldag gebeurt er eigenlijk altijd wel wat. En dat is mijn inspiratie voor een nieuwe column. Vanaf morgen of overmorgen kan je elke dag of om de dag een soort dagboek-fragment lezen over die dag op school. De ene keer zal het leuker zijn dan de andere keer,maar ik wil jullie een kijkje geven in mijn schoolleven. Ik denk dat jullie me vast wel zullen begrijpen en misschien herken je jezelf wel in één van de verhalen. De namen zal ik bedenken zodat als er iets heel erg genant gebeurd mijn vriendinnen niet met hun eigen naam hier op deze blog staan. Ik hoop dat het een leuke column word,wat vind jij hiervan?.
xo,Maaike

1 opmerking:

  1. dat is best wel een leuk idee ja! Ik bedoel, je mag wel heeel veel op school zijn in je tienerjaren, maar alle leuke herinneringen die ik heb van vriendinnen zijn op school gebeurt haha. x

    BeantwoordenVerwijderen