zondag 7 augustus 2011

Come with me,we're going to the galaxy

Eerder heb ik blogpost gehad over twee foto's die ik had bewerkt,ik had de foto's een galaxy look gegeven.
Ik keek laats op youtube waar een meisje haar nagels ook een galaxy look gaf. Dit wilde ik ook proberen.
Ik heb er foto's van gemaakt en een filmpje.
Wat heb je nodig:
Een schuursponsje

Van het schuursponsje knip je een paar kleinere sponsjes

Op een simpel wegwerp bordje doe je verschillende kleuren nagellak

De sponsjes en de kleuren om op je nagels te tamponeren

De kleuren die ik heb gebruikt,je kunt dat zelf bepalen


Geef je nagel eerst een (donkere) kleur

Tamponeer met de sponsjes op je nagels met de kleuren tot dat je het galaxy effect goed vind

Maak af met een mooie top coat,ik heb een xxl shine gebruikt
Ik heb ook een filmpje waar op je ziet hoe ik het heb gedaan.
Verder kan je helemaal zelf weten welke kleuren je gebruikt.
Ik heb zilver,goud,zwart en paars gebruikt,maar ieder galaxy effect is anders.
Op de achtergrond hoor je het nieuws,sorry hiervoor. de Volgende keer zal ik het op mijn kamer doen.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben,ga je dit ook proberen?
xo,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten