maandag 15 augustus 2011

Best thing that happened this week,

Wat is het leukste/beste wat er is gebeurd vorige week, ja er staat this week,maar het is maandag dus de week is nog maar net begonnen.
Ik heb wel even moeten nadenken,want er zijn veel leuke dingen gebeurd deze week.
Het leukste vind ik denk ik toch dat ik mijn haar heb geverfd. Mijn moeder was naar de kapper geweest en verft normaal gesproken altijd haar haar en dat ging ze nu weer doen. Het haar van mijn moeder was nu een stuk korter en ze had ook lang niet alle haarverf nodig. Ik twijfelde wel of ik dan mijn haar geverfd zou willen hebben,maar besloot toch dat ik het graag wilde. Ik dacht 'soms moet je dingen gewoon doen'.
Ik vond het leuk dat er zoiets spontaans gebeurde. Ik hou zelf wel van zomaar spontane ideeën.
Mijn haar is nu licht bruin terwijl ik van nature blond haar heb. Het is niet zo'n grote verandering,maar ik vind het toch anders staan. De dagen er na (en nu nog steeds) kijk ik vaak in de spiegel en vind ik het heel leuk staan.
Ik hou heel erg van spontane dingen,maar hou jij daar ook van?
Zou jij je haar willen verfen?.
xo,Maaike


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten