zaterdag 20 augustus 2011

BERSHKA

I'm in loveeee,!
Jaa,echt vandaag hoorde ik iemand zeggen 'hey,een bershka,wat leuk'. Ik keek meteen om en jahoor,daar zag ik de Bershka. Ik had weleens gelezen over de Bershka op blogs en zei tegen mijn moeder dat ik er graag wilde kijken. We liepen naar binnen en ik vond het er meteen erg leuk uitzien. Eigenlijk dacht ik dat de Bershka een dure winkel was waar je alleen dingen kocht als je veel geld had. Ik had het helemaal FOUT!.
Er zijn zoveel leuke t-shirts,broeken,truien,schoenen & andere accessoires en helmaal niet duur. Ik zei ook meteen 'ik ben verliefd op deze winkel'. Ik zag al hele leuke dingen,maar ik ben laatst naar de Primark geweest dus voorlopig mag ik geen dingen kopen van mijzelf. Bij deze winkel ga ik sowieso nog heel vaak naar binnen en zal ik ook vaak nog naar buiten komen met leuke kleding!. Er zijn ook leuke dingen voor jongens dus ik denk dat ik er ook nog eens heen ga met mijn broertje.
Zijn jullie bekend met deze winkel?
xo,Maaike

1 opmerking:

  1. Ja ik heb er wel eens een riem gekocht haha :p
    En volgens mij ook een veel te grote tshirt die ik als slaapkleed gebruikte.
    x

    BeantwoordenVerwijderen