vrijdag 1 juli 2011

Zomerlook,nu nog leuker!

Ik wil er toch even wat over schrijven. Ze zijn er al even, maar ik vind ze echt heel leuk.
Ik heb het over de zomer bandjes die je sinds 6 juni bij besteding van 10 euro krijgt bij de Etos.
Er zijn tien verschillende zomer bandjes en de bandjes zijn gemaakt van katoen,leer en gevlochten touw.
Ze zijn heerlijk vrolijk van koraal roze tot fel blauw. Ze staan echt heel leuk bij een mooie zomerse oufit en maken volgens mij je zomerlook helemaal af. Lieke van Lexmond is het gezicht van de zomerband-actie en de actrice is zelf ook helemaal gek op de bandjes. Je kunt ze natuurlijk om je pols dragen ,maar sommige ook als ketting of als enkelbandje. Als je meerdere bandjes hebt kun je ze ook aan elkaar knopen en door je haar vlechten!
zie hier een paar bandjes :)
















Hier in het haar gevlochten van Lieke
Ik vind ze helemaal leuk,wat vinden jullie?
xxx,Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten