zondag 24 juli 2011

27 Dresses

Vandaag mijn tweede film recensie. Op vakantie heb ik een aantal films gekeken waaronder ook 27 Dresses. We hadden de portable dvd speler meegenomen. Leuk om tijdens de ries een film te kijken,maar een echte afrader als je wagenziek bent.

De hoofdrolspeelster van deze film is Jane (Katherin Heighl). zij heeft al 27 (!) keer voor bruidsmeisje gespeeld. Ze zorgt al haar hele leven voor het huwelijksgeluk van andere gezorgd,maar zelf heeft ze minder geluk in de liefde. Ze is wel verliefd op haar baas, George (Edward Burns). De journalist Kevin (James Marden) leert Jane kennen op een trouwerij. Kevin heeft niks met trouwen,maar ziet wel een goed artikel in het leven van Jane. Wanneer haar baas verliefd wordt op haar jongere zus Tess (Malina Kerman) word Jane voor de zoveelste keer als bruidsmeisje gevraagd. Wil jane wel bruidsmeisje zijn als haar droom is om de bruid te zijn? En hoe is kevin eigenlijk?.

De film duurt 102 minuten en is Amerikaans.
Deze film is echt een film voor mij. het is een meiden film en daar moet je dus wel van houden! Dat trouwen een grote rol speelt in deze film vind ik erg leuk,want trouwen en de dingen eromheen zijn volgens mij heel bijzonder. Het is misschien een wat voorspelbare film,maar wel erg leuk om lekker voor te gaan zitten.Welke films raad jij mij aan?.

xo,Maaike

1 opmerking:

  1. Lijkt me een leuke film!

    Hmmm ken je bridewars?
    En verder raad ik je the Notebook wel aan, wel een echte romantische film, maar niet echt een supervrolijke film ofzo. Maar wel erg mooi. En hmm the last song? Nu is er in de bioscoop ook zo'n meidenfilm: Monte Carlo die lijk mij ook wel erg leuk =]

    Liefs ♥
    lifeisjustmagical.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen