zaterdag 25 juni 2011

Film: Julie/Julia

24/06/11
Gisteravond was vrijdagavond, en dat betekent filmavond op rtl 4.
Julie & Julia was de film die gisteravond bij rtl4 te zien was en ik wil jullie graag vertellen wat ik er van vond.
Waar gaat de film over?
De film Julie & Julia gaat over Julie powels(Amy Adams) die haar leven veel te saai vind en iets wil doen,maar wat?.
Julie is helemaal geobsedeerd door Julia Child een beroemde tv chef-kok. Julie besluit om alle recepten uit het boek van Julia Child 'Mastering the art of cooking' te koken. Het probleem van Julie is dat ze nooit is afmaakt dus besluit ze om een deadline te trekken. Ze moet 524 recepten in 365 dagen zien te koken, een hele uitdaging. Julie maakt een blog aan waar ze al haar kookkunsten,liefdesdrama's en nog veel meer deelt met haar lezers.

Mijn menig:
Ik vond dit een hele leuke film een echte feel-good movie en daar houd ik heel erg van.
Ik heb deze film gekeken met mijn moeder,gezellig op de bank, en we vonden het allebei echt heel leuk.
Meryl Streep die Julia Child speelt, vinden wij allebei echt heel goed en leuk acteren.

Hier kunnen jullie de trailer bekijken van Julie & Juila

Als jullie deze film ook hebben gezien zou ik het heel leuk vinden als jullie en reactie willen plaatsen,
xx'Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten